Formulari de cerca

BASES - MENJA'T SOLLANA 2017
El termini d’inscripció començarà el dimarts 11 d’abril i acabarà el divendres 28 d’abril de 2017, ambdós dies inclosos.
20/04/2017

BASES DEL «MENJA’T SOLLANA» 2017

 

L’Ajuntament de Sollana, mitjançant la Regidoria de Turisme, organitza la IV edició del «Menja’t Sollana: Gastronomia, Cultura i Turisme... Tot d’una!», que es durà a terme els dies 9,10 i 11 de juny de 2017.

 

 

PARTICIPANTS

 

  1. L’esdeveniment està obert a tots els bars, restaurants, forns, carnisseries i negocis d’alimentació en general, de Sollana i el Romaní o establiments d’altres poblacions que hagen participat en anteriors edicions del Menja’t.

 

  1. Hi haurà un màxim de 12 participants.

 

  1. Tots els participants es comprometen a complir els següents requisits, que caldrà firmar per Registre d’Entrada en el moment en què es presente la sol·licitud de participació:

 

- Estar en possessió de la Llicència d'Obertura i donats d'alta en l’Impost d'Activitats Econòmiques.

- Existeix l'obligació d’elaborar la suficient quantitat per a atendre la demanda dels assistents.

- Mantindre el preu únic de les tapes, acordat amb l’organització.

- Assumir el cost de participació.

 

  1. L’ordre d’acceptació dels participants és el següent:

 

1r. Haver participat en les anteriors edicions del «Menja’t Sollana», celebrades en 2014 i 2015.

2n. Tindre domicili social a Sollana o al Romaní.

3r. Ordre d’entrega de la sol·licitud per Registre d’Entrada en l’Ajuntament de Sollana (Pl. Major, núm. 2) en l’horari de dilluns a divendres, de 8.30 h a 15 h dintre del termini establert.

 

ZONA I ESTANDS

 

  1. La zona on es realitzarà el «Menja’t Sollana» estarà ubicada en un espai delimitat per a tal efecte en què cada local tindrà una parcel·la específica. La grandària de l’estand és: 3 m x 2’5 m de fons.

 

  1. Totes les parcel·les tindran la mateixa delimitació, espai i mobiliari. Tots comptaran amb toma elèctrica i aigua.

 

  1. Hi haurà dos zones on poder seure per a consumir el que s’haja adquirit, ubicades a l’entrada i a l’eixida del recinte.

 

  1. L’organització posarà a disposició dels participants uns punts per a dipositar les deixalles generades.

 

  1. Al final del dia, cada responsable de l’establiment participant haurà d’encarregar-se de tancar els estands i comprovar que està tot el material. En el cas que hi haja qualsevol desperfecte, caldrà comunicar-ho immediatament als responsables de l’organització.

 

 

HORARI

 

  1. L’horari del «Menja’t Sollana» serà:

 

· Divendres 9 de juny. Vesprada-nit: de 20 h a 00.30 h

 

· Dissabte 10 de juny.  Matí: d’11 h a 16 h

                            Vesprada-nit: de 19 h a 00.30 h

 

· Diumenge 11 de juny. Matí d’11 h a 16 h

                                         

 

  1. Els locals participants en el moment en què s’inscriuen estan obligats a complir l’horari citat.

 

  1. En cas que un local no complisca l’horari estipulat serà sancionat en no tornar a participar en la següent edició del «Menja’t Sollana».

 

INSCRIPCIÓ

 

  1. El termini d’inscripció començarà el dimarts 11 d’abril i acabarà el divendres 28 d’abril de 2017, ambdós dies inclosos.

 

 

 

  1. La quota d’inscripció de cada local s’estipula en 100 €, què s’abonaran tot en un pagament, una vegada estiga confirmada la participació. Amb ella, tindran dret a una zona per al seu local, cartell amb el nom de l’establiment, llum i aigua.

 

 

 

 

PRODUCTES

 

  1. Els locals han de tindre una oferta variada dels seus plats més representatius, i sempre amb un mínim de 3 tapes diferents. I al migdia, oferiran sobretot plats d’arròs, producte principal de la nostra gastronomia. 

 

  1. Els establiments de tapes no podran tindre cap tipus de beguda.

 

  1. Els locals hauran de fer-se càrrec dels plats i dels coberts necessaris per a oferir les tapes.

 

 

PREU TAPES

  1. Les tapes que s’oferiran seran la majoria a 1 €, podent cada establiment, tindre com a màxim dos tapes què siguen a més d’eixe preu.
  2. Els establiments que participen podran oferir també un menú degustació als seus locals, el qual serà publicitat a l’estand d'informació. Els menús degustació hauran de tindre un preu mínim de 8€.

 

  1. Hi hauran uns tiquets per a jubilats què vendrà l’ajuntament i què una setmana, o com a màxim 10 dies, seran bescanviats a 1 € cadascun per l’organització del Menja’t.   

 

NORMES D'ACCÉS AL RECINTE

 

  1. Per a qualsevol muntatge extra per part del representant de l’estand, es deurà demanar l’aprovació a l’organització.

 

  1. Totes les modificacions autoritzades, tanmateix, estaran ubicades dins de l’espai ocupat per l’expositor, no poden ocupar altres espais.

 

  1. Si els participants volen incloure algun element a l’interior de l’estand com a element complementari, deuran comunicar-ho als coordinadors de l’esdeveniment.

 

  1. Durant els dies que dure l’esdeveniment, els participants podran accedir al recinte 3 hores abans de l’obertura al públic, així com també podran romandre en aquest fins a mitja hora després del seu tancament.

 

  1. La mercaderia duta per cada participant per a la seua venda no podrà ser dipositada a l’estand abans de 2 hores de l'obertura de la fira.

 

  1. Els organitzadors de l’esdeveniment decidiran l’espai del recinte per a cada expositor en funció de criteris funcionals, logístics i de promoció.

 

  1. Si per circumstàncies especials o de força major, s'ajornaren o se suspenguera la celebració del «Menja’t Sollana» o es canviaren les dates, els participants es comprometen a no exercir cap recurs contra l’entitat organitzadora, ni exigir compensació alguna per danys i perjudicis. Així mateix, es valorarà la decisió bé d’ajornar l’esdeveniment o bé de canviar el lloc de la seua realització en un lloc cobert.

 

  1. La firma de la sol·licitud d’inscripció comporta l'acceptació de cadascuna de les presents bases.

 

  • Actuació de Ramonets
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30